fredag 20 juni 2014

Glad midsommar!



4 kommentarer:

  1. Vilken makalös vacker midsommarkrans !
    Trevlig midsommar Elin !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Tack Isa! Ja, den blev fin - men ganska maffig insåg jag när jag såg mig i spegeln när den var färdig:-)
    Nåja, more is more!

    SvaraRadera
  3. Underbar midsommarbild, men anar jag pelargonier i kransen!!!
    Hoppas du hade en fin helg. Här hade vi kalasväder, men kallt framåt kvällen.
    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anette,

      Jajamänsan, det är pelargoner! Blommorna från vägrenen räckte inte riktigt, så jag tog vad som fanns till hands i sommarhuset! Jag använder ofta pelargoner som snittblommor, så det låg nära till hands. ...och vi hade samma väder som ni, regnet kom först på lördagen - härligt!
      Kram
      Elin

      Radera