tisdag 28 februari 2017

Trädgårdsritning

Jag vet inte hur många år jag tänkt att jag skulle göra en ritning över trädgården utan att komma till skott. Men för ett tag sedan blev jag ombedd att skissa upp trädgården som underlag för ett reportage och då kom jag inte undan längre. Nu blev det inte direkt någon detaljritning som går att använda för trädgårdsplanering, men ändå lite roligt att ha en bild över helheten (även om gräset av någon anledning blev gult i scanningen, haha).

Typiskt nog kommer ritningen att bli obsolet inom kort, då vi bygger ut, men då får jag väl rita en ny...:-)


2 kommentarer:

  1. Det är alltid bra att ha en skiss till hands när man sitter och klurar på projekt och lösningar. Du får ta en kopia och rita in förändringarna på. Eller använd smörpapper och rita av strukturen på som du sen kan kopiera.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  2. Så kul att se. Nu förstår man hur det hänger ihop. Kul med reportage. Lova att du hojtar till när det kommer ut.

    Måste göra som du med snödropparna. Bra jobbat där! De har ju förökat sig jättefort.

    Kram Maria

    SvaraRadera