torsdag 23 oktober 2014

Blommig Fredag - Sommarens vackraste!

Idag vänder jag på temat och tänker tillbaka på den Vackraste Sommaren...!

Normalt brukar jag åka hem från sommarstället med jämna mellanrum under semestern för att titta till trädgården (och dämpa trädgårdsabstinensen). Men inte denna vackra sommar år 2014, för vem kunde slita sig från vår soldränkta strand? Inte jag i alla fall...:-)


För fler inlägg, som möjligen håller sig till temat, titta in hos Hélena på Bland Rosor och Bladlöss genom att klicka på bilden nedan!

http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/
 
 

19 kommentarer:

  1. Åh vad långt det är tills vi kan ligga i den varma sanden igen....mycket vacker bild som väcker härliga känslor.
    Kram
    Marta

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild!En riktig sommarbild! Vackert!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  3. Det ser fantastisk deilig ut.

    SvaraRadera
  4. Jag riktigt känner den djupa varma sanden mellan tårna. Vackert!
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Varm sand mellan tårna, inte det sämsta. Ser ut som sanddynorna i Halmstad där jag hade stuga för länge sen.
    Ha det så gott i helgen
    Anette

    SvaraRadera
  6. Åh, den där känslan känner jag igen! Att vandra i den mjuka och vandra stranden. Morgondoppet följs av flera... Underbart!
    Allt gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
  7. Nydelig bilde, fanger virkelig sommerstemningen :-) Ja, sommeren i år har virkelig vært vakker! Ha en fin helg :-)

    SvaraRadera
  8. Underbar sommarbild! Jag känner dofter och solens värme.... :))

    SvaraRadera
  9. Å så fin strand.Förstår att du inte ville lämna den.
    Kram.

    SvaraRadera
  10. Så vackert med glittret i havet, man kan riktigt känna sommarvärmen, skönt. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  11. Verkligen vackert med denna sommar i minnet.Bra till vintern
    Ha en fin fredag
    kram Meta

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig bild, precis såna man vill återkomma till och titta på när det blir mörkt och kallt!

    /Jenny

    SvaraRadera
  13. Vakker utsikt! En sjelden sommer som måtte nytes i fulle drag....

    SvaraRadera
  14. Åh, så skönt det ser ut. Och så härligt med solglittret, man kan nästan höra vågornas kluckande och måsarnas skrik.

    SvaraRadera
  15. Att du kunde hålla dig från abstinensen, det skulle jag aldrig klara.
    Men härlig avkopplande bilde, man borde prova.
    Ha der gott, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  16. Supervackert och somrigt! Men jag skulle inte klara mig bort ens en vecka från trädgården :)

    Joo, såklart förresten: NU!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  17. En fin sommar bild! Och en vackrare sommar kan vi nog inte få:) Jag njöt!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  18. Vilket underbart ställe. Kan riktigt känna sanden under fötterna. Kram

    SvaraRadera
  19. Bilden säger allt, sol och vatten, det är det bästa med sommaren.

    SvaraRadera